Spørgsmål og svar

Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål til Wash World

Mest stillede spørgsmål

Min bil bliver ikke genkendt ved hallen
Når du opretter dig som medlem, sender vi indenfor kort tid dit velkomstbrev til din oplyste e-mail adresse.
Her finder du din 4 cifret pinkode, som du manuelt skal indtaste ved hallen, i tilfælde af at din nummerplade ikke kan aflæses
automatisk. Dette er altså ikke den samme kode, som din adgangskode, du anvender til at logge ind online, og det er ikke en kode du selv har valg.

Så snart du har oprettet dig hos os, kan du frit vaske din bil i en af vores vaskehaller. Kan din nummerplade ikke aflæses eller genkendes kan det skyldes flere ting. Er din nummerplade meget beskidt, kan den være svær at aflæse, og du er derfor nødt til at vaske den.
En spand med sæbevand og børste står til rådighed ved hallen. Virker dette stadig ikke, kan du altid registrere dig manuelt ved at
anvende den ovennævnte 4 cifret pinkode som du modtog i dit velkomstbrev.

Har du indtastet en forkert nummerplade ved oprettelse, kan vores system ikke genkende dig og du vil derfor ikke kunne benytte hallen
før dette er rettet. Du kan tjekke hvilken nummerplade du har registreret, ved at logge ind på vores hjemmeside og herunder ‘profil’.
Her kan du også selv skifte nummerpladen op til én gang pr. løbende 30 dage.

Hvordan ændrer jeg nummerpladen på mit medlemskab?
Du kan nemt og hurtigt ændre nummerpladen på dit medlemskab, ved at logge ind på vores medlemsportal. Dette gør du ved at indtaste din
e-mailadresse og dit selvvalgte kodeord. Herefter kan du under fanen ‘Profil’ ændre den tilknyttede nummerplade.
Bemærk dog at denne max. kan ændres én gang pr. løbende 30 dage.

Jeg har fået nyt betalingskort. Hvad gør jeg?
For at ændre det tilknyttede betalingskort skal du logge ind på vores medlemsportal.
Her kan du under fanen ‘Betaling’ ændre dit betalingskort ved at trykke på knappen ‘Skift’.

Kan jeg oprette medlemskab på flere biler?
Et medlemskab giver adgang til ubegrænset vask for én bil, og du kan derved kun vaske den tilmeldte bil på medlemskabet. Du kan dog oprette lige så mange medlemskaber som du ønsker, det kræver blot at du opretter hver af dem med forskellige e-mailadresser. En ny e-mailadresse er vigtig, da det blandet andet er der vi fremsender din pinkode og information om eventuelle ændringer i medlemskab eller medlemsbetingelser.
Bemærk at du sagtens kan anvende samme personoplysninger samt betalingskort til alle dine medlemskaber. Opret dit nye medlemskab her!

Hvordan kan jeg opgradere, nedgradere, sætte i bero, eller opsige mit medlemskab?
Du kan nemt og hurtigt ned- eller opgradere, sætte i bero eller opsige dit medlemskab, ved at logge ind på vores medlemsportal.
Du logger ind ved at indtaste din tilmeldte e-mailadresse samt dit selvvalgte kodeord.

Bemærk, at du skal opsige dit medlemskab senest d. 19. i måneden, for at blive opsagt pr. udgangen af samme måned. Samme gælder for nedgradering af medlemskab.

Inden du køber medlemskab eller enkeltvask

Kan min bil blive vasket hos Wash World?
Er din bil indenfor nedenstående mål, kan du nemt vaske hos os. Der er ingen begrænsning på længden, og ligeledes er der heller ingen minimums krav på hvor høj eller bred din bil skal være, for at du kan anvende vaskehallerne. Når du måler bredden på din bil, skal du huske at inkludere dine sidespejle.

Roskilde (Ringstedvej): Max. højde 2,4 m., max. hjulbredde 2,0 m. Fra sidespejl-sidespejl max. 2,38 m.

Herlev, Frederiksværk, Slagelse, Sorø, Randers (Udbyhøjvej): Max højde på 2,6 m. hjulbredde max. 2,0 m. Fra sidespejl-sidespejl 2,38 m.

Randers (Messingvej), Roskilde (Byleddet), Viborg, Frederikssund, Ringsted (Frejasvej), Svendborg, Ebeltoft: Max højde på 2,6 m. hjulbredde max. 2,2 m. Fra sidespejl-sidespejl 2,58 m.

Nykøbing Falster: Max højde på 2,8 m. Hjulbredde max. 2,0 m. max. bredde på 2,38 m.

Hvilke betalingskort kan jeg anvende?
Medlemskab: Når du køber medlemskab online kan du anvende både Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit og Maestro! Dette kan du gøre nemt og hurtigt her.

Enkeltvask: Ved køb af enkeltvask kan du også betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit og Maestro.
Find vores vaskehaller her, og kom forbi og prøv en enkeltvask allerede i dag!

Kan jeg oprette et medlemskab på begge mine biler?
Et medlemskab giver adgang til ubegrænset vask for én bil, og du kan derved kun vaske den tilmeldte bil på medlemskabet. Du kan dog oprette lige så mange medlemskaber som du ønsker, det kræver blot at du opretter hver af dem med forskellige e-mailadresser. En ny e-mailadresse er vigtig, da det blandet andet er der vi fremsender din pinkode og information om eventuelle ændringer i medlemskab eller medlemsbetingelser.
Bemærk, at du sagtens kan anvende samme personoplysninger samt betalingskort til alle dine medlemskaber. Opret dit nye medlemskab her!

Er det muligt at fravælge undervognsskyl?
Det er muligt at fravælge undervognsskyld når du vælger vask ved terminalen ved vaskehallen. For at fravælge undervognsskyl skal du blot trykke på knappen ’Fravælg undervognsskyl’. Hvis du har valgt at blive i bilen under vask, skal du trykke på knappen umiddelbart inden du kører ind i hallen. Har du derimod valgt ikke at blive i bilen under vask, skal du blot trykke på knappen på terminalen kort efter du har starten vasken.
Det er ikke muligt at fravælge undervognsskyl permanent i dit medlemskab.

Valg af primær vaskehal
Når du opretter dit medlemskab, skal du blot vælge den vaskehal du forventer at anvende mest som din primære vaskehal.
Du vil stadig have fri adgang til alle Wash World’s vaskehaller. Find den vaskehal der er tættest på dig her!

Efter du har købt et medlemskab

Jeg har ikke modtaget et velkomstbrev eller en kvittering pr. mail
Når du opretter dig som medlem online, modtager du øjeblikkeligt efter gennemført køb et velkomstbrev, inkl. pinkode og en kvittering. Disse bliver sendt til den oplyste mail adresse. Har du ikke modtaget disse, bedes du tjekke mappen ’Spam’ eller ‘uønsket post’ i din indbakke, da den i enkelte tilfælde kan havne der. Finder du ikke de to mails, er der sandsynligvis en fejl i mail adressen. Du bedes i sådanne tilfælde skrive til os på info@washworld.dk, med angivelse af det fulde navn brugt ved oprettelsen. Herefter gensender vi dit medlemsbrev og kvittering, så du hurtigst muligt kan komme i gang med at vaske! Bemærk at du kun skal bruge din tildelte pinkode i tilfælde af at vores kamera ikke kan registrere din nummerplade ved vaskehallen.

Min nummerplade kan ikke blive aflæst eller genkendt
Når du opretter dig som medlem, sender vi indenfor kort tid dit velkomstbrev til din oplyste e-mail adresse.
Her finder du din 4 cifret pinkode, som du manuelt skal indtaste ved hallen, i tilfælde af at din nummerplade ikke kan aflæses
automatisk. Dette er altså ikke den samme kode, som du anvender til at logge ind online, og det er ikke en kode du selv har valg.

Så snart du har oprettet dig hos os, kan du frit vaske din bil i en af vores vaskehaller. Kan din nummerplade ikke aflæses eller genkendes
kan det skyldes flere ting. Er din nummerplade meget beskidt, kan den være svær at aflæse, og du er derfor nødt til at vaske den.
En spand med sæbevand og børste står til rådighed ved hallen. Virker dette stadig ikke, kan du altid registrere dig manuelt ved at
anvende den ovennævnte 4 cifret pinkode som du modtog i dit velkomstbrev.

Har du indtastet en forket nummerplade ved oprettelse, kan vores system ikke genkende dig og du vil derfor ikke kunne benytte hallen
før dette er rettet. Du kan tjekke hvilken nummerplade du har registreret, ved at logge ind på vores hjemmeside og herunder ‘profil’.
Her kan du også selv skifte nummerpladen op til én gang pr. løbende 30 dage.

Jeg har fået nyt betalingskort. Hvad gør jeg?
Du kan nemt og hurtigt ændre det tilknyttede betalingskort ved at logge ind på vores medlemsportal.
Her kan du under fanen ‘Betaling’ ændre dit betalingskort ved at trykke på knappen ‘Skift’.

Jeg har fået nyt telefon nummer eller ny adresse. Hvad gør jeg?
Du kan ændre oplysninger i dit medlemskab såsom adresse og kontakt oplysninger ved at logge ind
vores medlemsportal. Du logger ind ved at indtaste din e-mailadresse samt dit selvvalgte kodeord.

Hvordan kan jeg opgradere, nedgradere eller opsige mit medlemskab?
Du kan nemt og hurtigt ned- eller opgradere dit medlemskab, samt opsige dit medlemskab, ved at logge ind på vores medlemsportal.
Du logger ind ved at indtaste din tilmeldte e-mailadresse samt dit selvvalgte 6-cifret kodeord. Bemærk, at du skal opsige dit medlemskab senest d. 19 i måneden, for at blive opsagt pr. udgangen af samme måned. Ved nedgradering af dit medlemskab, træder nedgraderingen i kraft efterfølgende måned, hvis nedgraderingen foretages senest d. 19. i måneden. Efter d. 20. i måneden, træder nedgraderingen i kraft pr. løbende måned + 1 måned.

Faktura og betaling

Hvorfor er jeg blevet trukket for mere eller mindre end beløbet for en måneds medlemskab
Når vi trækker penge fra din konto første gang, betaler du for resten af måneden. Bliver du oprettet efter d. 1. i måneden vil du derfor blive trukket mindre end beløbet for en fuld måneds medlemskab. Er du derimod blevet oprettet efter d. 20. i måneden betaler du for resten af måneden, og hele den kommende måned. På denne måde betaler du aldrig for mere end du burde, uanset hvilken dato du opretter dig.

Hvor kan jeg hente mine fakturaer online?
For at hente dine fakturaer skal du logge ind på vores medlemsportal. Dette gør du ved at indtaste din e-mailadresse og dit selvlagte kodeord. Herefter kan du under menuen ‘Faktura’ vælge den ønskede tidsperiode. Tryk herefter på ’Vis’, og de pågældende fakturaer vil vise sige.

Bemærk: Det vil ikke være muligt at finde en faktura for første betaling som trækkes automatisk ved indmeldelse. Du kan dog nemt finde kvitteringen for det pågældende beløb under fanen ’Dokumenter’. Denne er også blevet tilsendt via e-mail kort efter indmeldingen.

Jeg har modtaget en e-mail om udestående/gæld. Hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget en e-mail fra os vedrørende et udestående beløb, kan det skyldes at du har fået et nyt betalingskort, eller at din betaling af anden årsag er blevet afvist. Dit medlemskab er herved midlertidigt stoppet, og du kan derfor ikke vaske.

Uanset årsag kan du betale dit udestående online, og herved automatisk opdatere dine kortoplysninger. Vi vil derfor derefter trække fra det anvendte kort, ved betaling af medlemskab. Du kan betale dit udestående ved at logge ind, eller ved at følge linket du finder i den e-mail vi har sendt dig. Dit medlemskab aktiveres straks igen, så snart det fulde beløb er betalt, og du vil kunne vaske kort efter gennemført betaling. God fornøjelse!

Ændring af betalingkort
For at ændre det tilknyttede betalingskort skal du logge ind på vores medlemsportal. Dette gør du ved at indtaste din e-mailadresse samt dit selvvalgte kodeord. Herefter kan du under fanen ‘Betaling’ ændre dit betalingskort ved at trykke på knappen ‘Skift’. Du kan opdatere dine kortoplysninger lige så ofte, som der er behov for det.

Misbrug af medlemskab
Medlemskabet giver adgang til ubegrænset bilvask for én bil. Det er derfor kun den tilmeldte bil der må benytte sig af medlemskabet. Det er medlemmets eget ansvar at holde deres pinkode fortrolig. Har du mistanke om tyveri af din pinkode, skal dette straks meddeles Wash World på info@washworld.dk. Herefter vil pinkoden blive annulleret og du vil modtage en ny pr. mail

Hvis medlemskabet misbruges til vask af anden bil, opsiges medlemskab uden varsel og medlemmet opkræves for vaskens pris samt et gebyr på 500 kr.

Andre spørgsmål og henvendelser


Hvor er den nærmeste vaskehal?
Du kan under fanen ‘Find os’ i toppen af siden, se en oversigt over alle vores vaskehaller.
Herunder finder du også adresser og åbningstider for de enkelte vaskehaller.

Hvilke mål har vaskehallerne?
Der er ingen begrænsninger på længden og der er ligeledes heller ingen minimums krav på hvor høj eller bred din skal være,
for at du kan vaske i en af vores haller. Når du måler bredden på din bil, skal du huske at inkludere dine sidespejle.

Roskilde (Ringstedvej): Max. højde 2,4 m., max. hjulbredde 2,0 m. Fra sidespejl-sidespejl max. 2,38 m.

Herlev, Frederiksværk, Slagelse, Sorø, Randers (Udbyhøjvej), Tønder: Max højde på 2,6 m. hjulbredde max. 2,0 m. Fra sidespejl-sidespejl 2,38 m.

Randers (Messingvej), Roskilde (Byleddet), Frederikssund: Max højde på 2,6 m. hjulbredde max. 2,2 m. Fra sidespejl-sidespejl 2,58 m.
Ebeltoft, Ringsted (Frejasvej), Svendborg: Max højde på 2,6 m. hjulbredde max. 2,2 m. Fra sidespejl-sidespejl 2,58 m.

Nykøbing Falster: Max højde på 2,8 m. Hjulbredde max. 2,0 m. max. bredde på 2,38 m.

Er det muligt at fravælge undervognsskyl?
Det er muligt at fravælge undervognsskyl, når du registrerer dig ved terminalen ved en af vores vaskehaller. For at fravælge undervognsskyl skal du blot trykke på knappen ’Fravælg undervognsskyl’. Hvis du har valgt at blive i bilen under vask, skal du trykke på knappen umiddelbart inden du kører ind i hallen. Har du derimod valgt ikke at blive i bilen under vask, skal du blot trykke på knappen på terminalen kort efter du har starten vasken.

Vil det blive muligt at støvsuge i forbindelse med at jeg vasker min bil?
Vi arbejder på en løsning så det bliver muligt at støvsuge i opmarchområdet. Yderligere detaljer om dette vil fremtidigt kunne findes her på hjemmesiden og på vores facebook side. På vores facebook side vil du også løbende kunne følge med i opdateringer og nyheder.

Andre spørgsmål og generelle henvendelser
Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål på denne side, kan du skrive til os direkte på mailadressen info@washworld.dk. Såfremt svaret på din henvendelse ikke kan findes ovenfor, kan du forvente svar indenfor 1-3 arbejdsdage.

Du kan læse mere om vores forskellige medlemskaber og enkeltvaske her på vores hjemmeside, og løbende få nyheder på vores facebook side.